උඩුගත වෙමින් පවතී
si
en
අපි ගැන
ගෙවීම
ඔබගේ ගෙවීම් විස්තර උඩුගත කරන්න
ණයක් ලබා ගන්නේ කෙසේද
නිති අසන පැණ
අප අමතන්න
ඇතුල් වන්න
si
en
ඇතුල් වන්න
අපි ගැන
ගෙවීම
ඔබගේ ගෙවීම් විස්තර උඩුගත කරන්න
ණයක් ලබා ගන්නේ කෙසේද
නිති අසන පැණ
අප අමතන්න
117750300info@fino.lk

නිතර අසන ප්රශ්න

ණය ගැන ණය ආපසු ගෙවීම වෙනත් ප්‍රශ්න

ණය ගැන

Fino.lk යනු කුමක්ද?
Fino යනු මාර්ගගත ණය දීමේ වේදිකාවක් වන අතර, අනපේක්ෂිත වියදම් පියවා ගැනීම සඳහා ඉක්මනින් ණයක් ලබා ගැනීමට ඔබට උපකාර කරයි. වැඩි විස්තර මෙතැනින් ලබා ගත හැක
ණයක් සඳහා ඉල්ලුම් කළ හැක්කේ කාටද?
Fino.lk සඳහා අයදුම් කිරීමට, ඔබ:
  • ශ්‍රී ලාංකික පුරවැසියෙක්;
  • වයස අවුරුදු 20-60;
  • රැකියාවක නියුතු හෝ නිත්‍ය ආදායම් මාර්ගයක් තිබිය යුතුය.
වැඩි විස්තර මෙතැනින් ලබා ගත හැක
පළමු ණය ප්‍රවර්ධනයේ තේරුම කුමක්ද?
Fino.lk හි, රුපියල් 20 000 සිට පළමු ණය මුදල නොමිලේ. යෙදුමේ අවසාන පියවරේදී ඔබට අවසාන මුදල සහ පිරිනැමීම පෙනෙනු ඇත. මෙය අපගේ නව පාරිභෝගිකයින් සඳහා විශේෂයෙන් පිරිනමන ප්‍රවර්ධනයකි. පළමු ණය ප්‍රවර්ධන වැඩසටහන නියමිත වේලාවට ආපසු ගෙවන්නේ නම් පමණක් වට්ටමක් ලබා දෙනු ලැබේ.
Fino.lk වෙතින් ණයක් ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය වන්නේ කුමක්ද?
Fino.lk වෙතින් ණයක් ලබා ගැනීම සඳහා ඔබ සතුව වලංගු ජාතික හැඳුනුම්පතක් සහ ක්‍රියාකාරී ජංගම දුරකථන අංකයක් පමණක් තිබිය යුතුය.
පොලී අනුපාතය සහ සේවා ගාස්තුව කොපමණ වේද?
ණය ගිවිසුම තහවුරු කිරීමට පෙර ණයෙහි පොලී අනුපාතය සහ සේවා ගාස්තු පිළිබඳව ඔබ හොඳින් දැනුවත් වනු ඇත.
මගේ ණය ඉල්ලුම්පත්‍රය ක්‍රියාවට නැංවීමට කොපමණ කාලයක් ගතවේද?
ඔබ ඔබේ ණය ඉල්ලුම්පත්‍රය ඉදිරිපත් කළ පසු, අපි අයදුම්පත්‍රයේ තත්ත්වය පිළිබඳව ඔබට වහාම දැනුම් දෙන්නෙමු, නැතහොත් අමතර ප්‍රශ්න ඇති වුවහොත් අපි ඔබව සම්බන්ධ කර ගන්නෙමු.

අපගේ වැඩ කරන වේලාවන් තුළ අයදුම්පත් සැකසීමේ කාලය විනාඩි 10 සිට වැඩ කරන දින 1 දක්වා විය හැකිය.
මගේ ණය අනුමත වී ඇත්දැයි මා දැන ගන්නේ කෙසේද?
ඔබේ ණය අයදුම්පත අනුමත කර ඇති බවට ෆිනෝ වෙතින් ඔබට SMS දැනුම්දීමක් ලැබෙනු ඇත. ඔබට ඔබේ Fino.lk ගිණුම හරහා ණය ඉල්ලුම්පත්‍රයේ තත්ත්වය දැක ගත හැක.
මට Fino.lk වෙතින් ණය අනුමත කිරීමේ දැනුම්දීමක් ලැබුණේ නැත. මට කල හැක්කේ කුමක්ද?
කරුණාකර අපගේ පාරිභෝගික සේවා හා සම්බන්ධ වන්න, ඔබට වැඩිදුර තොරතුරු මෙතැනින් සොයා ගත හැක.
මම මගේ ණය ලබා ගන්නේ කෙසේද?
ඔබට ඔබේ බැංකු ශාඛා කවුන්ටරය හරහා හෝ ඕනෑම ATM යන්ත්‍රයකින් මුදල් ආපසු ලබාගත හැක. (ඔබ බැංකු ගිණුම් හිමියෙකු විය යුතුය).
මගේ පවතින ණය මුදලට අමතරව අමතර ණය මුදලක් ලබා ගත හැකිද?
ඔව්, ඔබට ලබා ගත හැකි ණය සීමාවක් තිබේ නම්, ඔබේ Fino ගිණුම හරහා අයදුම්පතක් ඉදිරිපත් කිරීමෙන් පවතින ණය මුදලට අමතරව අමතර මුදලක් ලබා ගත හැක.

ණය ආපසු ගෙවීම

මම ණය ආපසු ගෙවන්නේ කෙසේද?
ඔබට ඉතා සරලව සහ පහසුවකින් ණය ආපසු ගෙවිය හැක්කේ:
  • බැංකු ශාඛා හරහා ගෙවීම් (ශාඛා කවුන්ටරය සහ මුදල් තැන්පතු යන්ත්‍ර හරහා)
  • ඕනෑම බැංකුවක් හරහා අරමුදල් මාරු කිරීම
  • Pay & Go Kiosks
ගෙවීම් උපදෙස් පිළිබඳ වැඩි විස්තර සඳහා, කරුණාකර මෙහි පරීක්ෂා කරන්න: ආපසු ගෙවන්න
ණය ගෙවිය යුතු දිනය සහ ගෙවිය යුතු මුදල පරීක්ෂා කරන්නේ කෙසේද?
ඔබට ඔබේ Fino.lk ගිණුම හරහා ණය කොන්දේසි පිළිබඳ සියලු විස්තර සොයා ගත හැක.
මට සම්පූර්ණ ණය මුදල නියමිත වේලාවට ගෙවීමට නොහැකි නම් කුමක් කළ යුතුද?
කණගාටු නොවන්න, Fino.lk ඔබේ ණය කාලය දින 14ක් හෝ 30ක් සඳහා දීර්ඝ කිරීමට විකල්පයක් ඉදිරිපත් කරයි.

ඔබේ Fino.lk ගිණුමට ලොග් වීමෙන් ණය කාලය දීර්ඝ කිරීම පිළිබඳ විස්තර සොයා ගත හැක.
මම ගෙවීම් කළ නමුත් SMS තහවුරු කිරීමක් නොලැබුනේ නම් මා කළ යුත්තේ කුමක්ද?
අපගේ පද්ධතියට ගෙවීම් ලැබීම බැංකු හුවමාරු වේගය මත රඳා පවතින බව සැලකිල්ලට ගන්න.

අපට ඔබේ ගෙවීම ලැබී තිබේද යන්න පැහැදිලි කිරීමට ඔබට අවශ්‍ය නම්, කරුණාකර පාරිභෝගික සේවා හා සම්බන්ධ වන්න, ඔබට වැඩිදුර තොරතුරු මෙතැනින් සොයා ගත හැක.
ණය ගිවිසුමේ අංකය සොයා ගන්නේ කෙසේද?

ඔබට ඔබේ ණය ගිවිසුමේ ඉහළ කොටසේ ඔබේ ණය ගිවිසුම් අංකය සොයා ගත හැකි අතර එය ණය මුදල ලබා දීමෙන් පසු එවනු ලබන ඊ මේල් පණිවිඩයේ ඇතුලත් කර ඇත, නැතහොත් fino.lk වෙබ් පිටුවේ ඔබේ පුද්ගලික ගිණුමෙන් ඔබේ ණය ගිවිසුමට ප්‍රවේශ විය හැක.

ස්මාර්ට් දුරකථනයෙන්: ඔබගේ පුද්ගලික ගිණුමේ විස්තර ඇතුලත් කර fino.lk වෙත ලොග් වී මෙනුවෙන් "මගේ ණය" තෝරන්න. ඔබේ ණය ගිවිසුම් අංකය එහි දිස් වනු ඇත.


පුද්ගලික පරිගණකයෙන්: ඔබේ පුද්ගලික ගිණුමේ විස්තර ඇතුලත් කර fino.lk වෙත ලොග් වී මෙනුවෙන් “මගේ ණය” තෝරන්න. ඔබේ ණය ගිවිසුම් අංකය එහි දිස් වනු ඇත.

ණය ගෙවීමේ කාලය දීර්ඝ කරන්නේ කෙසේද?

ඔබට ඔබේ ණය ගෙවීමේ කාලය දීර්ඝ කිරීමේ ගාස්තුව fino.lk වෙබ් පිටුවේ ඔබේ පුද්ගලික ගිණුමට ලොග් වීමෙන් ලබාගත හැක.

ස්මාර්ට් දුරකථනයෙන්: ඔබගේ පුද්ගලික ගිණුමේ විස්තර ඇතුලත් කර fino.lk වෙත ලොග් වී මෙනුවෙන් "මගේ ණය" තෝරන්න. ඔබේ ණය ගෙවීමේ කාලය දින 14ට හෝ දින 30ට දීර්ඝ කිරීමේ ගාස්තුව එහි දිස් වනු ඇත.

පුද්ගලික පරිගණකයෙන්: ඔබේ පුද්ගලික ගිණුමේ විස්තර ඇතුලත් කර fino.lk වෙත ලොග් වී මෙනුවෙන් “මගේ ණය” තෝරන්න. ඔබේ ණය ගෙවීමේ කාලය දින 7ට, දින 14ට හෝ දින 30ට දීර්ඝ කිරීමේ ගාස්තුව එහි දිස් වනු ඇත.

**ඔබගේ පුද්ගලික ගිණුමෙහි සඳහන් නිශ්චිත මුදල ම ගෙවිය යුතු අතර ගෙවීමේ අගය දින 30, දින 14 හෝ දින 7ක කාලය දීර්ඝ කිරීමේ ගාස්තුවේ අගයට අඩු වුවහොත්,එම ගෙවීම ණය මුදලේ කොටසක් ලෙස අඩුකර ණය ගිවිසුමප්‍රකාරව ඉතිරියට අදාල ප්‍රමාද ගාස්තු එකතුකිරිම සිදු කරනු ඇත.

ගෙවීම් කිරීමේදී මා සැපයිය යුතු තොරතුරු මොනවාද?
ඕනෑම ගෙවීම් නාලිකාවක් හරහා ගෙවීමක් සිදු කරන විට ඔබ ඔබේ ණය ගිවිසුම් අංකය සහ ඔබේ ජාතික හැඳුනුම්පත් අංකය (NIC) සඳහන් කළ යුතුය.

සටහන: ගෙවීමක් කරන සෑම අවස්ථාවකම, කරුණාකර ගෙවීම් කුවිතාන්සියේ පැහැදිලි පින්තුරයක ඔබගේ ණය ගිවිසුම් අංකය/ජාතික හැඳුනුම්පත් අංකය ලියා fino.lk/payments හරහා උඩුගත කිරීමට වග බලා ගන්න. කුවිතාන්සිය උදුගත කිරීමේදී ගෙවීම් කල දිනය ආකෘතියට අනුව (dd/mm/yyyy) සඳහන් කර අප සමඟ ලියාපදිංචි වී ඇති ජාතික හැඳුනුම්පත් අංකය සඳහන් කරන්න.
මට කලින් ණය ගෙවිය හැකිද?
ඔව්, ඔබට නියමිත දිනට පෙර ඕනෑම වේලාවක ණය ආපසු ගෙවිය හැකිය.

වෙනත් ප්‍රශ්න

මට මගේ මුරපදය අමතක විය. මට එය නැවත ලබා ගන්නේ කෙසේද?
ඔබගේ මුරපදය නැවත ලබා ගැනීම සඳහා, Fino.lk වෙත ගොස් පිටුවේ ඉහළ දකුණු කෙළවරේ ඇති Login බොත්තම ඔබන්න.

ඔබව පිවිසුම් පිටුවට ගෙන යන අතර මුරපදය අමතකද මත ක්ලික් කරන්න.

ජංගම දුරකථන අංකය ඇතුළත් කිරීමට ඔබෙන් අසනු ඇති අතර ඉදිරියට යාමට අපි ඔබගේ දුරකථන අංකයට කේතයක් එවන්නෙමු.

ඔබගේ Fino ගිණුම සම්පූර්ණ කිරීම සඳහා නව පිවිසුම් මුරපදයක් පිහිටුවීමට සහ තහවුරු කිරීමට ඔබෙන් අසනු ඇත.
මගේ ලියාපදිංචි දුරකථන අංකය හෝ විද්‍යුත් තැපෑල වෙනස් කරන්නේ කෙසේද?
ඔබ ඔබගේ ජංගම දුරකථන අංකය හෝ ඔබගේ ඊමේල් ලිපිනය වෙනස් කර ඇත්නම්, ඔබගේ Fino.lk ගිණුමේ මෙම තොරතුරු යාවත්කාලීන කිරීම අවශ්‍ය වේ.
මට මගේ ගිණුම මකා දැමීම හෝ අත්හිටුවීම කෙසේ කරන්නෙයි?

ගිණුම් අත්හිටුවීම

ඔබගේ ගිණුම තාවකාලිකව නවත්වීමට අවශ්‍ය නම්, පහත විස්තර සමඟ info@fino.lk වෙත ඊමේල් යවන්න:

  • සම්පූර්ණ නම: ජාතික හැඳුනුම්පතේ ඇති පරිදි
  • දුරකථන අංකය: ගිණුමට අනුබද්ධිත
  • නවත්වන හේතුව: පැහැදිලිව සඳහන් කරන ප්‍රකාශයක්

ගිණුම නවත්වූවිට කුමක් සිදුවේද?

ඔබගේ ගිණුම අත්හිටුවනු ලැබේ. නව ගිණුමක් අවශ්‍ය නම්, පරණ ගිණුමේ තොරතුරු නොමැතිව, නව ගිණුමක් එක්කරගත හැක.

මගේ ඉල්ලීම සම්පූර්ණ වී තිබේදැයි කෙසේදැනගත හැකිද?

ඔබගේ ගිණුම සාර්ථකව නවත්වූ පසු, ඔබට තහවුරු කිරීමේ ඊමේල් එකක් ලැබෙනු ඇත.

LKR
නව සේවාදායකයෙක්
පවතින සේවාදායකයෙක්
ණය මුදල තෝරන්න
20 000 LKR
3 000
150 000
නව ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා ණය වාරික
ණය මුදල
LKR
117750300
info@fino.lk
සඳුදා - ඉරිදා: උදේ 8.30 සිට සවස 5.30 දක්වා
සමාගම
අපි ගැන
ලේඛන
අප අමතන්න
පාරිභෝගිකයා
ඔබගේ ගෙවීම් විස්තර උඩුගත කරන්න
නිති අසන පැණ
ණයක් ලබා ගන්නේ කෙසේද
ණයක් ගෙවන්නේ කෙසේද
සමාජ මාධ්ය
නිෂ්පාදන සහ සේවා
මාර්ගගත පුද්ගලික ණය
© 2022 - 2025 සියලුම හිමිකම් ඇවිරිණි
නියම සහ කොන්දේසි රහස්‍යතා ප්‍රතිපත්ති
Fino.lk | S F Group (PRIVATE) LIMITED is a company duly incorporated and registered under the laws of Sri Lanka, with Company Registration No. PV 00221752 granted by Registrar General of Companies in Colombo. Company Address: No. 341/5, M & M Center, Level 01, Kotte road, Rajagiriya. The company is a subsidiary of SF CAPITAL SG PTE. LTD duly incorporated in Singapore under UEN 202003970W and having a registered address in Peninsula Plaza, 111 North Bridge Road, #08-18
සේවා පරාමිතීන්:
අවම වාර්ෂික සඵල පොළී අනුපාතය: 1% (පළමු ණය මුදල 0% පොලී සහ සේවා ගාස්තු සමඟ) අවම කාලය: දින 90 උපරිම කාලය: දින 180